Profilering med ryttere

Det afgøres i butikken.

Ifølge forskellige undersøgelser og målinger beslutter forbrugeren sig inden for få sekunder for, hvilken vare han eller hun vil vælge. Derfor står det store slag normalt i butikken. 

Her er det afgørende at skille sig ud. Nogle gange er det layoutet, nogle gange praktisk information og nogle gange træffes valget ud fra den emballage, der bedst viser produktet. Det bedste er, hvis alle faktorerne spiller sammen. 

Eksponere varemærket

Ryttere fremstilles i karton og forsegler plastemballager, enten med eller uden en rytter på langs på den ene side. Rytterne kan varmeforsegles, hvilket giver en mere effektiv pakkeproces. 

Ryttere er virkeligt gode til at eksponere varemærket med tryk og farve, samtidig med at man formidler vigtig produktinformation.


Blister

Med blisteretiketter anbringer man selve etiketdelen inde i en plastemballage. Det giver mulighed for at trykke på begge sider af etiketten. 

Ryttere med lang ryg

Ryttere med lang ryg eksponerer udelukkende produktet fra forsiden. Emballagen bliver mere stabil, og produkterne inde i posen holdes lettere på et bestemt sted.