Når pakkemaskiner og systemer skal forstå hinanden

Boozt Fashion har siden 2007 været en af Nordens største onlinebutikker inden for tøj og mode. Virksomheden består af boozt.com og booztlet.com samt to detailbutikker i Danmark. Siden 2013 har Boxon og Boozt haft et partnerskab omkring emballageløsninger.

Boxon har gennem mange år tilbudt maskiner til forskellige behov, og for nogen tid siden lancerede vi et forretningsområde inden for automation, hvor vi fokuserer på totalløsninger inden for emballering og mærkning/etikettering. Projektet med Boozt er det første større automationsprojekt med en kunde, hvor en helhedsløsning er integreret med kundens system.

   

Fra bestilling til pakning, etikettering og udsortering

Løsningen, som Boxon leverede til Boozt, består af flere dele. Den mest avancerede del er outbound-delen, hvor Boozts systemer taler med andre maskinkomponenter og anden software for at kunne håndtere adresseinformation, vægtinformation og udsortering.

   

Niels Hemmingstedt, COO hos Boozt Fashion

"Vi har haft et partnerskab med Boxon siden i 2013. Vi været yderst tilfredse med det, vi har fået, og vores fælles arbejde med Boxon, og derfor var det naturligt at styrke partnerskabet yderligere."

 


Boxon Automation

Det er vigtigt at have et effektivt emballageflow for at styrke konkurrenceevnen, og i dag er der mange muligheder for at øge automatiseringen i forskellige arbejdsgange.

Vores mål er at tilbyde automatiske emballerings- og mærkningsløsninger, der medfører omkostningsbesparelser og øget effektivitet for vores kunder. Det sikrer vi ved at arbejdet tæt sammen med vores kunder for at forstå deres produktion og logistik – produkterne, indkommende og udgående flow, arbejdsproces, varemærkekrav og forventninger. Alt sammen for at finde områder, hvor vi kan forbedre produktivitet, effektivitet samt øge lønsomheden i det lange løb.

Læs mere om automation ›