Komplet sortiment
Bred viden
Værdiforøgende fokus
Icon / Unknown / shopping-cartCreated with Sketch.
0

Leveringsbetingelser

Ved ordrer mandag-fredag før kl. 13:00 leveres varerne normalt inden for 1-2 arbejdsdage, medmindre andet angives. For varer, der skal leveres uden for Danmark, vil vi kontakte dig og oplyse fragtomkostninger.

For eksisterende aftaler kan der gælde særlige vilkår, f.eks. faste leveringsdage.

Vi opkræver miljøafgifter i henhold til FTI's forskrifter. Gebyrer for paller under godset faktureres eller byttes i en pallepulje.

Fragtfrit

Bestillinger med en ordreværdi over 1.500 kr* pr. ordre leveres fragtfrit. For bestillinger med en ordreværdi op til 1.500 kr. tillægges fragt på 300 kr. Boxon samarbejder med pålidelige og leveringsdygtige distributionspartnere i Danmark.

*Andre betingelser kan være gældende for eksisterende kunder.

Vi samarbejder med pålidelige og leveringsdygtige distributionspartnere i Danmark. Hvis du ikke kan modtage dine varer på den angivne leveringsdato, faktureres et gebyr for dobbelt udkørsel.

Manglende / skadet varer

Vi gør vores bedste for at undgå fejlpakning og transportskader, men beder også dig om at kontrollere vareren ved levering. Afvigelser rapporteres direkte til chaufføren. Tag derefter kontakt til Boxons kundecenter, så vi får mulighed for uden forsinkelse at rette den opståede fejl.

Returnering af varer

Fejlbestilte varer

Nogle gange vælger man det forkerte produkt eller køber et, der ikke passer til opgaven. Så du har naturligvis ret til at sende det retur til os inden for 14 dage efter modtagelsen. For denne håndtering tillægges et gebyr på kr. 500, og der foretages et fradrag på 30 % af ordrens værdi. For varer uden for vores standardsortiment gælder desuden, at vareværdien skal overstige 2.000 kr., og at returnering kun kan accepteres, hvis vores leverandør accepterer den. Alle varer skal være ubeskadiget og i original emballage.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende en eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Hvis du vil returnere varer, bedes du kontakte os for at oplyse om returnering.

Reklamation

Kontakt kundecentret inden for 10 dage efter modtagelsen for at registrere reklamationen. Derefter bliver vi enige om, hvornår vi kan afhente varerne, der reklameres over. Så snart reklamationen er godkendt, udfærdiger vi en kreditnota, normalt inden for to uger.


Læs også vores salgsbetingelser