Komplet sortiment
Bred viden
Værdiforøgende fokus
Icon / Unknown / shopping-cartCreated with Sketch.
0

FAQ - Ofte Stillede Spørgsmål

Spørgsmål omkring det nye boxon.dk

Hvad er blevet ændret i det nye boxon.dk?

Det gamle boxon.dk samt boxondirect.dk og Mine sider er blevet slået sammen og erstattes af det nye boxon.dk. Der er ikke fjernet nogen funktioner fra disse tre tidligere portaler, snarere har vi forbedret brugeroplevelsen og funktionerne.

Kan jeg have mistet information, hvis jeg tidligere har brugt BoxonDirect.dk eller Mine sider?

Det eneste, der kan være gået tabt, er hvis du tidligere havde gemte produkter eller bestillingslister. Hvis du har haft bestillingslister, som du har svært ved at genskabe, beder vi dig kontakte os, så vil vi prøve at hjælpe dig med at genoprette dem.

Vores sortiment og tilbud

Kan jeg bestille kundeunikke produkter hos Boxon, f.eks. med mit logo på emballagen eller en særlig konstruktion?

Boxon tilbyder både standardartikler og kundeunikke artikler. Vores standardartikler er tilgængelige online til direkte bestilling, mens kundeunikke ønsker udvikles efter anmodning og videre dialog. Når du har købt kundeunikke artikler hos os, kan du bestille dem igen online.

Hvordan gør jeg, hvis jeg har brug for akut service på mine maskiner?

Hvis du har købt en pakkemaskine eller en anden type maskine, tilbyder vi både akut og forebyggende service. Indsend en serviceforespørgsel, så vender vi tilbage til dig snarest muligt, eller ring 45 700 702.

Jeg har brug for et lager af emballagemateriale, men jeg har ikke plads til det selv, hvilke muligheder er der?

Boxon tilbyder lagerføring af dine artikler, hvilket er en stor fordel, når der er begrænset plads. Gennem årene har vi udviklet flere tjenester, der skal gøre det nemmere for vores kunder.

Handel online

Eksisterende kunder - aktivere konto

Hvis du tidligere har logget på Mine sider eller BoxonDirect.dk, kan du genaktivere din konto ved at indtaste den e-mailadresse, du brugte, og anmode om en ny adgangskode. Derefter kan du se din ordrehistorik fra tidligere portaler.

Hvis du tidligere har handlet hos Boxon via andre kanaler (telefon, mail m.m.), kan du aktivere din onlinekonto ved at indtaste den e-mailadresse, som du tidligere har brugt, og anmode om en adgangskode. Derefter vil du kunne se dine oplysninger og din bestillingshistorik.

Ny kunde

Du bliver kunde hos os, når du afgiver en ordre i webshoppen, enten ved først at oprette en konto eller ved at handle som gæst.

Den e-mailadresse, som du bruger, bliver registreret i vores system. Det betyder, at hvis du handler som gæst flere gange med samme e-mailadresse og derefter vælger at oprette en konto med den samme e-mailadresse, vil du også kunne se dine "gæstekøb".

Hvad er fordelene ved at oprette en konto?

Når du opretter en konto, kan du se din bestillingshistorik, leveringsstatus, bestillingslister og dine oplysninger, og du har mulighed for at opdatere dine adresser.

Desuden finder du dine egne kundeunikke produkter, lejekontrakter, lagerførte produkter og vilkår.

Hvis jeg har glemt min e-mailadresse eller adgangskode?

Hvis du skulle glemme din adgangskode, kan du bede om en ny ved at indtaste e-mailadressen. Hvis du har glemt, hvilken e-mailadresse du tidligere har brugt, bedes du kontakte vores kundesupport, enten via e-mail eller chatten.

Kan jeg handle som privatperson?

Ja, så længe du betaler med kort og har mulighed for at modtage varerne i dagtimerne fra lastbil.

Købsvejledning – finde det rigtige produkt

Hvor finder jeg produkter på boxon.se?

I hovedmenuen under overskriften Produkter finder du vores standardsortiment, som du kan købe online. Hvis du er logget ind, kan du også se dine kundeunikke produkter og lagerførte produkter under denne menuoverskrift.

Hvordan finder jeg det rigtige produkt?

Du kan enten bruge vores søgefunktion til at finde et bestemt artikelnummer eller produkt. Hvis du er logget ind, kan du også filtrere efter dine egne artikelnumre.

På produktkategorisiderne kan du også bruge filtreringen til venstre til at få de rigtige produkter frem ud fra formål, anvendelse, størrelse eller anden specifikation.

Fragt og levering

Hvordan leveres og sendes mine produkter?

Vi leverer de fleste varer inden for 1-2 hverdage og bruger pålidelige transportører til distribution i Danmark. Læs mere under Leveringsbetingelser.

Betaling og reklamation

Hvordan betaler jeg for mine produkter?

Boxon samarbejder med Svea Webpay, og du kan vælge at betale med kort eller mod faktura. Læs mere i salgsbetingelserne.

Hvordan gør jeg, hvis jeg vil reklamere over en vare?

Hvis du vil reklamere over en vare, skal du kontakte os inden for 10 dage efter modtagelsen. Derefter aftaler vi, hvornår vi kan afhente godset. Når reklamationen godkendes, krediteres beløbet normalt inden for to uger. Læs mere i salgsbetingelserne.

Min oplysninger og min integritet

Hvordan gemmer I de oplysninger om mig, som jeg afgiver?

For Boxon er det vigtigt, at vores kunder, leverandører og interessenter har tillid til og er trygge ved, hvordan vi håndterer personoplysninger.

Vi gemmer dine oplysninger for at kunne levere dine varer, samt af hensyn til statistik og opfølgende kontakt. Få mere at vide om, hvordan vi håndterer dine oplysninger i overensstemmelse med GDPR.

Hvorfor får jeg nyhedsbreve fra Boxon?

Hvis du har været i kontakt med Boxon inden 25. maj 2018, kan du være på vores udsendelsesliste. Hvis det er tilfældet, har du modtaget et brev om det. Efter 25. maj 2018 tilføjer vi kun kontakter til vores udsendelsesliste, som aktivt har givet deres samtykke til at modtage nyhedsbreve fra os.

Hvordan gør jeg, hvis jeg ikke vil modtage flere nyhedsbreve?

Du kan enten sende os en mail eller afmelde dig fra det næste nyhedsbrev, som du modtager fra os. Læs mere om dette i vores GDPR-information.

Kontakt os

Kontakt os, hvis du har en forespørgsel eller vil vide mere om vores tilbud. Vi sørger for, at den rigtige person vender tilbage til dig om dit spørgsmål.

contact-girl-right.png

*=obligatoriske felter

Accepterer du nyhedsbrev fra Boxon?*

Forenklinger i hverdagen

Fefco Guiden

Usikker på hvilken Fefco konstruktion du skal vælge? Med vores Fefco guide gør vi det enkelt for dig.

Guide til postemballage

I vores komplette guidehar vi alle mål til de forskellige formater og tips på hvad du skal være opmærksom på.

Tapeguiden

Den lille tapeguide består af tre dele; vælge den riktige tape, håndtere tapen og fordele ved tryktape.

Guide for emballage med tryk

I vores guide forklarer vi trykmetoder, trykfarver og giver dig brugbar information at tænke på.

Beregning af volumevægt

Vi forklarer på en enkel måde hvordan du skal regne volumevægt, og forklarer også maks. og min. størrelse.