Et godt varemærke sælger. Derfor er det vigtigt at styrke varemærket ved at pleje det og investere i det. For at bevare styrken af dit varemærke er der brug for innovative strategier inden for emballering og mærkning, der kan håndtere alt lige fra piratkopiering over kundeloyalitet til intelligente og sporbare løsninger, der giver flere kundefordele.
Etiketter og emballager hænger i stigende grad sammen med den nyeste teknologi, og derfor bliver emballage, etiket og den samlede købsoplevelse en vigtig del af din kommunikation og profilering. Leveringstiderne bliver kortere, og som ejer af et varemærke får du kortere time-to-market ved lancering og kampagner. Det er en klar konkurrencefordel.
Der findes forskellige trykkemuligheder, afhængigt af trykkets kvalitet og grundlaget. Du kan blandt andet vælge mellem:
Offset – som leverer fremragende gengivelse af farvebilleder og kontraster.
Flexotryk – som er den mest udbredte trykketeknik til bølgepapkasser, og som giver god gengivelse af tekst og enklere tryk.
Digitaltryk – som driver den grafiske udvikling fremad, og som har en række klare fordele, for eksempel:
Lad kassen tale for sig selv! Nu kan du sætte dit præg på vores prisvindende «Less Material» kasse.
Konstruktionen minimerer affald i hele produktionsforløbet. Kassen består af 100 % genbrugsmateriale. Et godt og smart alternativ, som fylder meget lidt. Brugervenlig for både afsender og modtager.
Send en forespørgsel og vi hjælper dig!
Vi forklarer trykmetoder, trykfarver, viser kundeeksempler og giver dig brugbar information at tænke på.