Profileret emballage eller emballage med tryk er en stærk markedsføringsstrategi, hvor design og visuelle elementer bruges til at tiltrække forbrugernes opmærksomhed og opbygge brandet. Emballagens design gør, at produktet skiller sig ud på hylderne og kommunikerer sine unikke fordele på en overbevisende måde. Det hjælper med at differentiere produktet fra konkurrenterne og skaber en stærkere forbindelse til forbrugerne.
Profileret emballage øger ikke kun salget, men skaber også langvarige brandrelationer og øger kundeloyaliteten gennem en mindeværdig og genkendelig produktpræsentation.
Der findes forskellige trykteknikker afhængigt af underlag og kvalitet. Du kan blandt andet vælge mellem:
- Offset – Leverer fremragende gengivelse af farvebilleder og kontraster.
- Flexotryk – Den mest udbredte trykketeknik til bølgepapkasser, der giver god gengivelse af tekst og enklere tryk.
- Digitaltryk – Den nyeste teknologi inden for den grafiske udvikling.
Tydelige fordele:
Lad din emballage tale for sig selv! Nu kan du sætte dit tryk på vores prisbelønnede "Less material" emballage.
Du kan placere dit tryk både udvendigt og indvendigt, på flere steder. Det kan give en spændende effekt, når modtageren åbner pakken!
Kontakt os med din forespørgsel, så hjælper vi dig!
Etiketter og emballager hænger i stigende grad sammen med den nyeste teknologi, og derfor bliver emballage og den samlede købsoplevelse en vigtig del af din kommunikation og profilering.